Markedsmuligheter i Kina

Hva er markedsmulighetene for norske arkitekter og konsulenter i Kina? I 2022 er det vinter-OL i Beijing, og i Kina er det stor interesse for nordisk arkitektur og design. Mange vil lære av norsk vintersportssuksess. Den politiske oppmykningen har gjort markedstilgangen lettere for norske bedrifter. Men hvor vanskelig er det egentlig? Hva skal til for å lykkes?

Det er mange norske bedrifter som lurer på mulighetene i Kina. I forbindelse med Vinter-OL i Beijing i 2022 bør det være store muligheter for norske arkitekter, konsulenter og byggbedrifter til å nå frem – vi har unike kompetanse på både vintersportsanlegg spesielt og planlegging og bygging i fjellandskapet generelt.

På DOGA 22. mars blir det mulighet til å spørre et panel av kinaeksperter fra byggebransjen om alt du har lurt på når det gjelder det kinesiske markedet, og Innovasjon Norge/DOGA lanserer et nytt Global Growth-program for norske bedrifter som kunne tenke seg å snuse på mulighetene i Kina!

Se mer på DogAs sider her.

Praktisk informasjon

Sted: DogA
Dato: 22. mars 2018
Tid: kl.12:00 - kl.16:00