Husk å oppdatere lønnsinformasjon!

Vi minner våre medlemskontor om hvor viktig det er å holde personalsituasjonen oppdatert, med inn- og utmeldinger og lønnsinformasjon, fortløpende gjennom året. Gå inn på portalen straks, og bidra til bedre statistikker for hele bransjen!

Logg inn her.

I medlemsportalen har lederne for arkitektkontor lett tilgang til alle fakturaer, samt eventuelle forsikrings- eller abonnementsavtale til enhver tid. Våre medlemsbedrifter bruker den nå aktivt for inn- og utmeldinger av ansatte samt adresseendringer og lønnsinformasjon.

Vi minner om at det er bedriften selv som er ansvarlig for å oppdatere kontaktinfo, fakturaadresse og alle endringer i personalsituasjonen. Merk at inn- og utmeldtdatoer ikke kan settes bakover i tid, så lag gjerne rutine på å registrere endringer fortløpende gjennom året. Husk også at oppdatert lønnsregistrering er avgjørende for kvaliteten på våre meget etterspurte statistikker.

Alle ansatte skal registreres, inklusive merkantilt personell, og alle innmeldte har sin egen unike bruker. Det er viktig å ikke dele brukerinfo med hverandre da dette etterlater seg elektroniske spor som for eksempel signeringer samt at det er forskjellige tilgangsnivåer.

Logg inn her.

Bare ta kontakt med Ingela dersom dere trenger bistand med pålogging eller registreringer.